Vi har skrevet mye om ekstremstyling av boliger. Tomme malingslokk, rosemassakrer, flyvende bananer og sko i kjøleskapet. Det er morsomt å se på, og ikke minst inspirerende.
Spesielle boligannonser får også ekstrem oppmerksomhet. Denne uken har en liten fotonovelle av en boligannonse for en treroms på Tøyen i Oslo gått som en farsott på sosiale medier. Det gjør også underverker for eksponeringen: I løpet av de ni dagene annonsen har ligget ute, har den blitt sett nesten 50.000 ganger. Og solgt.
Trodde du det var dyrt? Så mye koster ekstremstylingen
Ekstrem styling - ekstrem oppmerksomhet
50.000 er ikke bare litt mer - men ekstremt mye bedre eksponering enn den gjengse boligannonse får. Gjennomsnittlig antall sidevisninger for boligannonser på Finn.no er 3.604 sidevisninger og 30 dager liggetid på landsbasis, 4.313 sidevisninger og 18 dager liggetid i Oslo. Det er imidlertid noen boliger som får langt mer oppmerksomhet enn andre.
– Vi har sett noen eksempler på at spesielt stylete boliger får mye oppmerksomhet, som oppussingsobjektet på Lambertseter, sier Lene Kallum, PR- og informasjonssjef i Finn.no til DinSide.
For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn
Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.
Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger