Nytt barnerom på 1-2-3

Klistre deg til nytt rom.

Vårnyhet fra kids@home fra Borge. Hva med din egen Troy fra High School Musical på veggen, i livaktig størrelse? Koster 133,30 euro hos color24.eu (1151 norske kroner).
Vårnyhet fra kids@home fra Borge. Hva med din egen Troy fra High School Musical på veggen, i livaktig størrelse? Koster 133,30 euro hos color24.eu (1151 norske kroner). Vis mer
Publisert
Sist oppdatert

Ole Brumm i år - prinsesser til neste år - pirater om tre år - og Troy fra High School Musical raskere enn du egentlig setter pris på ... Skal du henge med i svingene hva gjelder ungenes preferanser, må du belage deg på hyppig romfornyelse, i alle fall om du lar ungene velge tapet etter interesser.

Stickers, klebemerker, wall stickers, wallies - kjært barn har mange navn, men dette produktet kan i alle fall redde deg fra mange timer med hodet i bøtta med tapetlim.

Ikke bare for barnerom: Stickers for kjøkkenet

Fra 30 kroner

Er du forutseende og tapetserer eller behandler veggen riktig og med en nøytral farge, kan du fornye rommet med veggklistremerker så ofte du bare vil - og lommeboka tillater. Det nesten beste av alt er at dette slett ikke er avskrekkende dyrt.

- Du kan få stickers for barn helt nede i 30-40 kroner, og opp i 1.000 kroner for mer voksne motiver. 250 kroner er en nokså standardpris for barnestickers, forteller Jens Thore Sirnes, daglig leder i Inspirasjon Interiør, som driver tapetimport.

Av de stickersene som du kan se i vår bildeserie lenger ned på siden, begynner prisene på på 250-300 kroner per sett.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer