Vi har prøvd å etterlyse positive og negative sider ved ulike kanal- og parabolleverandører, men med et par unntak har vi omtrent utelukkende mottatt tips, henvendelser eller frustrasjonsmailer som gjelder problemer med Canal Digital.
Som den største aktøren på markedet er det kanskje ikke så rart, men vi har stusset litt over at det ikke har kommet noen positive henvendelser.
Etter vi skrev om hvordan Canal Digital ordnet opp med kunden som hadde måttet finne seg i defekte PVR-dekodere i to år, strømmet det på nytt inn meldinger i både forumet vårt og i innboksen.
En av dem skilte seg ut. Nå er det jo slik at det er lettere å ta til tastaturet når man er misfornøyd eller fornøyd, og det ville vår leser Odd Arne rette opp. Han skriver i en e-post til oss:
"Heisann.
Folk (inkludert meg selv) er snar å klage når det er noe (og stort sett med god grunn), men det er ikke mange som sier noe når de er fornøyd. Derfor en liten kommentar siden jeg ikke kan huske å ha lest noe positivt om CD på DinSide.no. [Med unntak av den artikkelen om at CD ryddet opp? red. anm.] Av denne (og tidligere) artikler ser det ut som Canal Digital er treg, "vrang og vanskelig". Det er absolutt ikke min erfaring og jeg har vært kunde i samme selskap lenge( 11-12 år), før de skiftet navn til dagens.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger