Black

SPILLTEST: Her er spillet som får deg til å holde deg for ørene. Vi sjekker om Black er like rått som alle skal ha det til!

Publisert
Sist oppdatert

Når Burnout-makerne, Criterion, skal prøve seg på et førstepersonsskytespill, kan det bare gå en vei. Bråkete, hektisk, tøft, actionfylt og fullt av adrenalin. Ikke rart, når medlemmene av utviklingsteamet etter sigende har måttet tatovere et våpen ett sted på kroppen.

Og Black er akkurat det vi trodde, en ekstremt våpenfiksert voldsfest, som takket være EAs retningslinjer også er forbausende lite blodig, men inneholder derimot flere bråkete eksplosjoner enn alle Burnout-spillene til sammen.

Ikke akkurat dypt

Criterion ignorerer naturligvis alt som lukter av bakgrunnshistorie og karakteroppbygning. Altså, det er filmklipp mellom oppdragene som forteller om hemmelige operasjoner, attentater og spionasje, og det er den generelle stemningen spillet er dynket i - til og med navnet symboliserer hemmelige tjenester. Men Black er ikke en tittel som vil at vi skal bry oss. Det eneste vi egentlig får med oss er at det meste foregår langt inn i Øst Europa, enten det er bygater, fabrikker eller godt bevoktede grenseoverganger.

Faktisk, se for deg fargepaletten og noe av brettdesignen til Half Life 2, så kan du tenke deg det visuelle utrykket til Black.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer