YouTube begynner med 30 sekunders lange reklamevideoer som ikke er mulig å hoppe over. Dette gjelder for dem som bruker YouTube på TV, melder Variety.
Dobles
Det er dobbelt så lange reklamesnutter enn før, da de tidligere har vært på 15 sekunder.
Dette ble annonsert på Brandcast, YouTubes presseevent, som ble holdt på Lincon Center i New York. Det fant sted på onsdag, hvor lederne fortalte om kommende nyheter på den populære plattformen.
Tek omtalte saken først her til lands.

Tinder tar grep
Gjelder bare dette
Reklamesnuttene på 30 sekunder vil vises på omtrent fem prosent av innholdet på YouTube Select. Det gjelder bare fem prosent av innholdet som er mest engasjerende og mest sett på tjenesten, ifølge Variety.
Reklamesnuttene annonseres først i USA, og vil seinere i år komme internasjonalt, fortsetter avisa.
Dersom du har YouTube Premium slipper du reklame. Og om du ser på YouTube via mobilen vil det bare være de 15 sekunders lange reklamene som vises.