De nye design-Pcene er alle bygget over eksisterende modeller i Toshibas rikholdige utvalg av bærbare PCer. I første omgang lanseres fire modeller som har design rettet mot helt spesielle grupper.
Undertegnede er helt sikker på at design av PCer kommer til å bli viktigere i årene som kommer. Dette har sammenheng med at PCene inntar stuene, og der er estetiske hensyn mye viktigere enn på kontoret. Det faktum at PCer blir mer og mer utbredt vil også avstedkomme et større behov for å ta hensyn til estetiske kvaliteter.
I tillegg til den spesielle lakken hver maskin har fått, er det også med en bæreveske (som er en av grunnene Toshiba bruker for å legge 15% på prisen i forhold til vanlige grå modeller). Veskene har spesielle designe rettet mot de forskjellige målgruppene.
I første omgang lanserer Toshiba fire modeller. Bedøm selv, og send en epost om hva du synes:
Working Snob: For friske vestkantgutter
Denne modellen er tiltenkt selvbevisste forretningsfolk (menn) som ønsker den kraftige bærebare løsningen, og som ønsker å vise at det er nettopp det de har. På samme måte som den nyeste Nokia-telefonen selger så godt på image (høy pris, friskt design), skal denne PCen være signalflagget til de andre om hvilken stamme denne eieren tilhører.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger