Sommerkonkurranse

DinSide Auksjon nærmer seg nå 25 000 registrerte medlemmer, og vi trenger nå et godt slagord. Er du en kreativ sjel, drømmer du om å bli tekstforfatter, eller er du rett og slett utrolig vittig. Send oss ditt slagord om hvorfor man skal bruke DinSide Auksjon, og vår jury vil premiere de beste forslagene med følgende spennende gjenstander.

Publisert

Slagord konkurransen vil var i hele Juli, og juryen består av Tore Andre' Godager ( auksjonarius ), Sturla Frøyland ( webmaster ) og Marius Franck ( markedssjef ).

Send ditt slagord til auksjon@dinside.no

Slagordet kan være alt fra et par ord, til noen setninger. Bruk fantasien, slipp deg løs, vi stiller ingen krav. Er du heldig vil du bli trukket ut til å få en av disse unike DinSide effektene.

  • En lekker DinSide kopp. Denne er produsert i kun få eksemplarer og ble utgitt i forbindelse med lanseringen av DinSide - årets nettsted 1999. Koppen er laget i England. Kun ansatte i DinSide og et par andre heldige har fått denne koppen, og nå har du sjansen til å få ditt eget eksemplar. Kan brukes både på jobb eller hjemme, og vil garantert vekke oppmerksomhet.
  • En " Limited Collectors Edition " musematte. Denne musematten har en lekker 3D logo av DinSide som nesten spretter ut, og er kun produsert i 500 eksemplarer. Alle mattene har teksten DinSide - årets nettsted, og er nummererte.
  • En sjelden DinSide t-skjorte. Disse finnes det kun et par hundre av, og er de eneste t-skjortene som er produsert med DinSide logo. Skjorten er hvit, 100 % bomull, og kommer i størrelsen Large.
  • Les artikkelen gratis

    Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.

    Gå til innlogging med

    Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.