Ferrari overalt

Når den italienske superbilprodusenten sponser en GPS, hvilken farge blir den da? Riktig.

Ferrari overalt
Publisert

Det er ikke alltid lett å få oppmerksomhet på verdens største elektronikkmesse, IFA 2006, så for de litt mindre aktørene i markedet er produktplassering et nøkkelord.

Rødt nirvana.

Trikset er selvsagt like enkelt som alltid: Du innleder et samarbeid med noe av det råeste du finner på bilfronten, i dette tilfellet en Ferrari, for så å pushe dine egne produkter ut i markedet.

Det er produsenten Becker som her har skutt gullfuglen. For der teknonerder av alle nasjonaliteter og i alle aldre flokker rundt en griselekker Ferrari, får de nå også se Beckers bil-GPS i rød Ferrari-lakk – framvist av lekre modeller i Ferrari-klær.

Fakta?

Vi vet egentlig ikke så mye om denne GPSen bortsett fra at den har en 4-tommers trykkfølsom LCD-skjerm og MP3-mulighet, og at den skinner like mye som selve bilen den er ment å monteres i.

Men hva gjør vel det. Vi tipper denne GPSen kommer til å bli et must for alle som faktisk har en Ferrari, i tillegg til at den vil selge i bøtter og spann til de som bare drømmer om det italienske fartsvidunderet.

Trykk på bildene til venstre så ser du hva vi mener.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer