Coca Cola for interiørslaver

Det ér det ytre som teller, ikke sant.

Coca Cola for interiørslaver
Publisert

Ettersom jeg tilhører den stille minoriten i verden som synes Cola smaker altfor søtt, altfor svart og altfor mye av reklameimperalismens nådeløse makt over den stakkars forbrukeren, er dette en sak som er vanskelig å skrive.

Jeg er redd Cola kan oppsøke meg og min familie gudfaren-style, men det er en av farene vi gravejournalister hver dag utsetter oss for. Kremt.

Kjendisdesign.

Disse svært alternative colaflaskene er laget for landet hvor det å si "jeg jobber med mote" nyter samme respekt som "jeg jobber med Stressless-stoler" i Norge, det vil si Italia, og er designet av svært anerkjente Roberto Cavalli.

Opplaget er av opplagte årsaker begrenset, og de 300 000 flaskene som legges ut for salg mellom september og desember kommer helt sikkert til å bli revet bort av både de som liker og de som ikke liker Cola.

Lettvektere.

Purister må legge merke til én viktig ting: Det nye designet brukes bare på Coca Cola Light.

Forklaringen er ganske sikkert at light-brusen har en kjønnsforskyvning tilsvarende den man finner for for eksempel tangatruser (vennligst hold David Beckham utenfor denne diskusjonen), og, ikke minst, at Cavalli selv sier han har laget tre ulike "kjoler" som er både "forførende" og "feminine".

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer