Hva gjør en ikke for snike til seg litt øl i arbeidstida? Hvis du nikker anerkjennende nå, skal du kanskje tenke på å surfe innom denne nettsida når kvelden senker seg.
Denne minnepinnen er ikke for tørrlagte alkoholikere. De kommer til å knuse plasten før en får sagt USB.
Stønt.
Den svært fuktige stikka er selvfølgelig et markedsføringsstunt, utviklet av CNK Promotions.
De har spesialisert seg på gimmicker som USB-drikkepinnen, her representert ved Budweiser, ølet som smaker litt som utvannet vann.
Kapasiteten ligger på mellom 128MB og 8GB, og pinnen kan fylles med "væske som du selv velger fargen på". Det betyr at innholdet du ser på bildet over kan være øl, eller det kan være som skjer etter at ølen ... vel, du forstår.
Promopinne.
Det betyr med andre ord at du ikke uten videre skal kakke hull på den en fredag ettermiddag før første jobbpils.
Enhetene kan fylles med promo-materiale (produktinformasjon, bilder, websider, videoklipp, musikk, hele røkla), og deles ut til messebesøkende av personer hvis innsmigrende smil kun overgås av djevelen som spør om turen ned skal skje på første eller andre klasse.
For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn
Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.
Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger