
NYHETSSAKER INNEN: KLAGE

Ferien ble et mareritt

Krever enklere oppsigelse

Fyll og nakenbading ødela ferien - fikk tilbake penger

13-åring surfet for 20.000 kroner. Slik fikk de tilbake halvparten

Får 8.300 kroner etter støy på hotellet

Stor prissjekk: Her får du billige restplasser i skoleferien

Får tilbake tusenlapper for slitte jakker på Finn.no

Skal du skrive til NAV på nettet, må du fatte deg i korthet

Slik klager du om Nav sier nei til utbetalingen din

Vil merke produkter med hvor lenge de skal vare

Nå er det enklere å klage på nettkjøpet fra en europeisk nettbutikk

Måtte betale tilbake 29 000 kroner i barnetrygd - slik er reglene

Ble bagasjen forsinket? Dette kan du kreve erstatning for

Ikke fornøyd med pakkereisen? Her er seks eksempler på at det lønner seg å klage

- Jeg hadde aldri kjøpt en dyr iPhone om jeg visste dette!

Kundene ga seg ikke, fikk kjøpe feilpriset vare til feil pris

NSB-kundene raser over feilinformasjon: «Dere må jo skrive det på sidene deres, da!»

Slik lures du inn i abonnementsfeller, og slik kommer du deg ut

Mener kunder «lurer til seg varer til røverpriser» - det vil de ha slutt på

Expert-feil ga 98 prosent rabatt. Det førte til hamstring

Sier butikken at garantien ikke gjelder? Dette skal du svare!

Krangler du med butikken? Slik tvinger du dem til å gjøre som du vil!

Når hotellbuffeten stinker - hva gjør du?

Trodde de fikk 87 prosent rabatt – raser etter teknisk feil

Skitne sluk? Se når du kan få boligen vasket på nytt før overtakelsen

Eldre raste etter at basseng viste seg å være byggeplass

Slik klager du på ferien og får penger tilbake

Du kan kreve penger tilbake for dårlig Bysykkel-tilbud

Slik klager du på ødelagte produkter

Slik skriver du et formelt brev

Jeg klagde på bindingstida til Adobe, og vant 400 kroner

Norske mobilkunder kjører klagesaker på én krone

Støtsikkert kamera ødelagt av støt – kunde får ingenting

Få erstatning for mobilsurfing når bredbåndet er nede

5 nordmenn som nekta å gi seg og vant over flyselskapet

Fått feil hotell på grunn av overbooking?
Vi bryr oss om ditt personvern
dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.