BankID-problemer for Telenor-kunder

Kommer ikke inn i nettbanken.

Telenor-kunder kommer seg ikke inn i mobilbanken gjennom BankID på mobil. Foto: Gorm Kallestad / NTB
Telenor-kunder kommer seg ikke inn i mobilbanken gjennom BankID på mobil. Foto: Gorm Kallestad / NTB Vis mer
Publisert
Sist oppdatert

Telenor-kunder som bruker BankID på mobil, kan igjen logge seg inn i nettbanken etter at tjenesten hadde problemer fredag ettermiddag.

Telenor ble oppmerksom på feilen klokken 12.10 fredag. Ved 13.30-tiden var feilen rettet.

– Trafikken går som normalt igjen, og vi antar at problemene er fikset, sier informasjonssjef Magnus Line i Telenor til NTB klokken 13.40.

Problemet var ikke gjeldende ved bruk av kodebrikke.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer