Søndag var det fastelavn, og mange ville da meske seg med boller fylt med krem.
Hos et bakeri i Danmark ble imidlertid etterspørselen så voldsom at eieren så seg nødt til å gå ut på sosiale medier for å oppklare situasjonen.
- Jeg innser at vi på Alice ikke har hatt den beste holdningen for tida, og at noen av dere har opplevd mangel på kundeservice når dere har besøkt oss, men dette har sine grunner, sier eier av bakeriet Alice, Anders Lorenz i et innlegg på Instagram.

32 kroner prisforskjell
Der forklarer han at de ansatte flere ganger daglig har blitt kjeftet huden full fordi de har gått tom for fastelavnsboller, noe som har gått ut over de ansatte.
Han påpeker at de ønsker å yte god service og gjestfrihet, men at de ansatte fikk nok etter all kjeftingen.
- Det har vært vanskelig å møte etterspørselen. De aller fleste har vært forståelsesfulle, men det har vært noen få som tar mye plass. Vi hadde et team som var frustrert og stilte seg utenforstående til at de må ha det slik på jobben, sier Lorenz til Ekstra Bladet.
Han forklarer at de ikke er en storskala-produsent, og lager 200 boller om dagen.
På selve Fastelavn stod de på og klarte å få ut 500 boller.
Også på Burger King er Fastelavn populært. Da de lanserte sin Semlaburger med krem, gikk danskene mann av huse for å skaffe seg den.