Nylig bestilte indiske Nitin Arora en loff via en app.
Da loffen ble levert på døra ti minutter seinere, fikk han ifølge avisa Hindustan Times hakeslepp.
På innsida av brødposen var det ei sprell levende rotte.
Arora var snar med å ta bilde av gnageren, og å legge ut et bilde på Twitter.
- En forferdelig ubehagelig opplevelse med @letsblinkit, hvor ei levende rotte ble levert på innsida av brødposen 1.2.23. Dette er urovekkende for oss alle, var noe av det han skrev.
Most unpleasant experience with @letsblinkit , where alive rat was delivered inside the bread packet ordered on 1.2.23. This is alarming for all of us. If 10 minutes delivery has such baggage, @blinkitcares I would rather wait for a few hours than take such items.#blinkit #zomato pic.twitter.com/RHNOj6tswA
— Nitin Arora (@NitinA14261863) February 3, 2023
- Herregud
I innlegget tagget han Blinkit, som er Indias svar på Foodora og Wolt.
Selskapet leverer mat på bare noen minutter, og har «Alt levert på minutter» som motto.
En av de første kommentarene Arora fikk på Twitter, var fra en annen bruker som brakk seg.
- Herregud, dette er helt forferdelig, skrev personen.
- Ser ut som om maten var ment til katteelskere, ikke brødelskere, skrev en annen.
- Mer protein enn karbohydrater her, skrev en tredje.

Slo alarm etter skrekkfunn
- Beklager virkelig
En talsperson for Blinkit sier til lokale medier at selskapet beklager hendelsen på det sterkeste, skriver nyhetsbyrået Jam Press.
- Hos Blinkit har vi de høyeste standardene for hygiene og sikkerhet, og vi er forpliktet til å sikre at hver kunde bare mottar de beste kvalitetsproduktene og -tjenestene, sier vedkommende.
Videre sier talspersonen at det ikke er noe som er viktigere for dem enn kundene.
- Vi beklager virkelig at denne hendelsen har rokket ved denne tilliten.

Skal aldri skje igjen
Det opplyses om at Blinkit har tatt grep og fjernet butikken som budet hentet brødet i.
- Vi undersøker saken sammen med butikkeieren for å forstå hva som gikk galt, og for å forsikre oss om at det aldri skjer igjen.
Blinkit er nå i full sving med å gjennomføre det talspersonen kaller «grundige sikkerhets- og hygienekontroller på tvers av hele butikknettverket».
- Vi vil sørge for at denne typen hendelser aldri skjer igjen, avsluttes det.