Nylig bestilte indiske Nitin Arora en loff via en app.
Da loffen ble levert på døra ti minutter seinere, fikk han ifølge avisa Hindustan Times hakeslepp.
På innsida av brødposen var det ei sprell levende rotte.
Arora var snar med å ta bilde av gnageren, og å legge ut et bilde på Twitter.
- En forferdelig ubehagelig opplevelse med @letsblinkit, hvor ei levende rotte ble levert på innsida av brødposen 1.2.23. Dette er urovekkende for oss alle, var noe av det han skrev.
- Herregud
I innlegget tagget han Blinkit, som er Indias svar på Foodora og Wolt.
Selskapet leverer mat på bare noen minutter, og har «Alt levert på minutter» som motto.
En av de første kommentarene Arora fikk på Twitter, var fra en annen bruker som brakk seg.
- Herregud, dette er helt forferdelig, skrev personen.
- Ser ut som om maten var ment til katteelskere, ikke brødelskere, skrev en annen.
- Mer protein enn karbohydrater her, skrev en tredje.
- Beklager virkelig
En talsperson for Blinkit sier til lokale medier at selskapet beklager hendelsen på det sterkeste, skriver nyhetsbyrået Jam Press.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger