McDonald's er verdens største hurtigmatkjede, og de aller fleste av oss har et forhold til dem, enten vi liker dem eller ikke.
Ikoniske burgere som Big Mac og Quarter Pounder har millioner på millioner trykket til sitt bryst, og de selger som varmt hvetebrød flere tiår etter at de kom ut.

Nettet koker etter Burger King-lansering
Fornying er imidlertid viktig, uansett hvor kjent man er, og nye retter på menyen har det ofte med å skape stort engasjement.
Så også med kjedens nyeste påfunn.
På sin Facebook-side reklamerer de nå med en ny siderett; en skål med mais og smør.

Kjedens innlegg har i skrivende stund mer enn 73 000 kommentarer, mer enn 52 000 reaksjoner og over 47 000 delinger.
Det er imidlertid ikke alle som ser ut til å sette pris på nyheten.
- Dette er trist, skriver en.
- Men ... Hvorfor? skriver en annen.
En annen er klar i sin tale:
- Av alle ting. Vi vil ikke ha dette her!
Andre er mer positive.
- Jeg bare elsker mais. Det er min favoritt!
Meningene er altså delte når det gjelder lanseringen av denne, men om du allerede har begynt å glede deg til en skål mais med smør sammen med Chicken Nuggets eller Big Mac, må vi skuffe deg.
Foreløpig ser det ut til at den spesielle sideretten bare er tilgjengelig ved enkelte restauranter på Filippinene, ifølge flere internasjonale medier.
Hva norsk lansering gjelder, forteller kommunikasjonssjef Kristina Johansen i McDonald's Norge at det ikke foreligger planer om å innføre denne retten i Norge.
- Dette har jeg ikke hørt noe om, sier hun til DinSide.