Valentinsdagen er rett rundt hjørnet - og folk i alle aldre kaster seg rundt for å finne en oppmerksomhet til sin utkårede.
Mens enkelte går for klissete kjærlighetserklæringer, foretrekker andre å vise hengivenhet med humor.
Men for noen har en grense blitt trosset:
En australsk organisasjon som jobber mot jødehat så nemlig rødt da de oppdaget at Adolf Hitler «prydet» valentinseffekter på utallige internasjonale nettsider.
«Be Mein»
Amazon, Close to the Bone, Ebay og Spicy Baboon er blant nettbutikkene som har avatert nazi-effekter i anledning kjærlighetsdagen.
Bestselgeren hos flere av butikkene har ifølge Brisbane Times vært et valentinkort med en sminket Hitler i rosa uniform, hvor svastikamerket på armen har blitt byttet ut med et stort rødt hjerte.
Ifølge Ebay har nevnte kort blitt solgt 340 ganger hittil i år.
Øverst på kortet står teksten: «Be Mein» - oversatt «Bli Min»:

«Ingenting sier «Jeg elsker deg» mer enn «Årets mann» i Time Magazine fra 1938», skrev flere av nettsidene som innsalg.
Dette fikk australske Anti-Defamation Commission (ADC) til å steile.
ADC er en ikke-statlig, jødisk organisasjon som blant annet jobber mot jødehat.

Latterliggjøres etter dette
Organisasjonens reaksjoner førte til at butikken Spicy Baboon tok bladet fra munnen:
«Selskapet mente aldri å tråkke på noen. Produktene var utelukkende ment som en humoristisk gest», sier Spicy Baboon-eier Scott Mackenroth i en uttalelse til ADC, ifølge Brisbane Times.
Eiren sier han mottok flere telefoner fra opprørte kunder i tillegg til ADCs reaksjoner.
- Dette er åpenbart langt mer støtende for folk enn det vi først trodde, og basert på erfaringene vi nå har gjort oss, har vi valgt å fjerne produktene, sier han videre.

Slo alarm etter skrekkfunn
- Perverst
Lederen av ADC, Dvir Abramovitsj, kaller det hele en dårlig unnskyldning og oppfordrer Mackenroth - og andre som selger liknende effekter - til å lese seg opp på verdenshistorien, samt avlegge et visitt hos en Holocaust-overlevende for å forstå problemet.
- Dette er et perverst lavmål. Det er kvalmende. Det er ikke kult eller moteriktig med Hitler, sier han videre.
Også Close to the Bone har fjernet sine Nazi-artikler etter furore i sosiale medier, ifølge den australske avisa.
De øvrige nettbutikkene har ikke besvart avisas henvendelser, men i skrivende stund er det bare Ebay som fortsatt har produktene til salgs.
I ulike nettforum deles bilder av de aktuelle valentinkortene hyppig. Der skriver flere brukere at de synes det er god humor, og at man ikke må assosieres med jødehat «bare fordi man liker ordspill».