Slaktes etter leveringstabbe

Matkasseleveringen gikk ikke som den skulle.

I HARDT VÆR: Hello Fresh får høre det etter leveringsselskapets tabbe. Foto: NTB
I HARDT VÆR: Hello Fresh får høre det etter leveringsselskapets tabbe. Foto: NTB Vis mer
Publisert
Sist oppdatert

En mor i Sverige fikk seg en ubehagelig opplevelse da matkassa fra Hello Fresh ble levert, skriver svenske Expressen.

Reaksjonen skyldes at matkassa på ti kilo ble lagt på kvinnens barnevogn, der barnet hennes sov.

- Dere har knust en sovende baby i barnevogn med en ti kilos boks. Heldigvis har barnet det bra. Aldri igjen, skriver moren på Instagram.

Historien ble delt av Instagram-siden Bloggovervåkning, som har over 43 000 følgere. De skriver at moren i utgangspunktet ble tilbudt 250 svenske kroner i kompensasjon for hendelsen.

Tilbudet ble raskt endret da saken fikk oppmerksomhet, og nå er moren blitt tilbydd to matkasser, skriver den svenske avisa videre.

I tillegg har sjåføren fra leveringsselskapet, Gordon Delivery, bedt om unnskyldning:

- Sjåføren kom hit personlig for å be om unnskyldning. Da han så barnet mitt, var han nesten på gråten og ville forsikre seg om at den lille hadde det bra, skriver moren til Instagram-kontoen.

Ifølge Expressen har også lederne for Gordon Delivery og Hello Fresh Sverige bedt om unnskyldning.

- Sjåføren gjorde en feil, og har bedt om unnskyldning, sier Mikael Sahlsten i Gordon delivery til avisa

Vi bryr oss om ditt personvern

Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger

Les mer