Den siste tida har et produkt gått viralt på sosiale medier. Nå tømmes butikkhyller for produktet.
Det er parfymen «Her Choice» fra La Rive som har fått svært mye oppmerksomhet i det siste. Det er særlig på TikTok folk har vist stor fascinasjon for denne rimelige parfymen.
Dette skal visstnok være en parfyme som skal lukte svært lik som Giorgio Armanis «My Way». Det er imidlertid en stor prisforskjell. «Her Choice» (100 ml) koster rundt kroner 74 kroner på Normal og 89 kroner på Rusta, mens Giorgio Armani «My Way» (90 ml) koster rundt 919 kroner.
- Vi har absolutt lagt merke til at denne parfymen har blitt veldig populær. De fleste av våre varehus er nok helt utsolgt nå, sier daglig leder Erlend Kramer for Rusta.
Merker den er populær
Det er ikke bare Rusta som har merket seg at folk har vært ville etter parfymen.
- Det er helt tydelig for oss at parfymen er populær, forteller landssjef i Normal Norge Thomas Harsvik.
Likevel er det bare enkelte butikker som ikke har parfymen inne nå. Landssjefen i Normal tror det bare er en faktor for at den har blitt så populær som den har blitt.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger