Takeaway-mat

Ventet nesten to uker på Foodora

Da alle kollegaene hadde fått mat, lå det igjen en Happy Meal-leke til Mathias Henriksen (23).

PUSLESPILL: Mathias fikk puslespillet som skulle hørt til en Happy Meal, men ingen mat. Foto: Privat
PUSLESPILL: Mathias fikk puslespillet som skulle hørt til en Happy Meal, men ingen mat. Foto: Privat Vis mer
Publisert
Sist oppdatert

Det var rundt lunsjtider fredag den 13. mai, da Mathias Henriksen og noen kollegaer tenkte de skulle bestille lunsj fra Foodora.

Leke, men ingen mat

Valget falt på McDonald's, og alle bestilte forskjellige ting. En kollega av Mathias la inn bestillingen via sin Foodora-app.

- Alle fikk sine ting, bortsett fra meg. Jeg fikk bare en leke fra en Happy Meal jeg bestilte, sier 23-åringen til Dagbladet.

Saken ble først omtalt av lokalavisa Avisa Oslo.

Mathias forteller at han brukte hele lunsjen på å prøve å få tak i Foodoras kundeservice, uten å lykkes.

- Jeg prøvde både via chat og telefon, for jeg ville ha dette fort behandlet. Etter en time fant jeg en e-postadresse og sendte en henvendelse dit.

Venter fortsatt

Han hevder han ikke fikk svar før dagen etter.

- Da spurte de om ordrenummeret. Det sto allerede i emnefeltet på e-posten, sier 23-åringen.

Da Dagbladet snakker med Mathias, har det gått ei uke og fire dager siden bestillingen ble sendt inn. Han venter fremdeles på maten sin.

- Det blir to uker på fredag som kommer. Jeg har ikke fått noe mat og ikke fått noe kompensasjon. Jeg har bare fått masse e-poster der de spør om informasjon som jeg tidligere har gitt dem, framholder han.

Les artikkelen gratis

Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger

Les mer