Store Messenger-problemer

Det rapporteres om at Facebooks Messenger-tjeneste er nede for veldig mange.

PROBLEMER: Både i Europa og andre steder i verden er det mange som nå rapporterer om problemer med Facebook Messenger. Foto: AP Photo/Jenny Kane/NTB Scanpix
PROBLEMER: Både i Europa og andre steder i verden er det mange som nå rapporterer om problemer med Facebook Messenger. Foto: AP Photo/Jenny Kane/NTB Scanpix Vis mer
Publisert
Sist oppdatert

Det meldes nå fra flere hold om at tusenvis av brukere har problemer med å få tilgang til Facebooks chattetjeneste Messenger.

Tjenesten DownDetector, som holder styr på om tjenester er nede eller ikke basert på innrapporteringer fra brukere, rapporterer også om at Messenger har problemer.

Som du ser på grafen under, ser det ut til at antallet folk med problemer har skutt i taket de siste minuttene:

Tjenesten har også et kart over hvor folk som rapporterer inn problemer befinner seg, og her ser det ut til at det hovedsakelig er i Europa det er problemer, men det kommer også mange henvendelser fra Filippinene og fra Australia. Og så skal man jo huske at de fleste på det amerikanske kontinentet sover nå.

Det er det å sende og motta meldinger som virker å være det største problemet, men det er også mange som rapporterer om at de ikke klarer å logge seg på tjenesten.

Selv har vi opplevd at sendte meldinger ikke blir markert som sendt, men de dukket allikevel opp hos mottakeren. Tidligere i dag fikk vi også beskjed om at tjenesten ikke kan nås, men problemet var borte en periode og er nå tilbake.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer