Vi stiftet bekjentskap med 307 CC i begynnelsen av november, og DinSides utsendte returnerte til Norge med et svært positivt inntrykk. De første eksemplarene av den ståltak-utrustede bilen ankommer Norge denne måneden, mens den offisielle lanseringen vil foregå i februar 2004.
Fra 299.900 kr
De norske prisene er imidlertid allerede ferdigforhandlet og utregnet. Og prisene er slett ikke avskrekkende. Rimeligste variant, med en 110-hesters 1,6-liter, er faktisk presset ned på 299.900 kroner i businessversjon. Med tanke på at både elektronisk klimaanlegg, elektronisk stabilitetsprogram (ESP), radio, aluminiumsfelger, vinterhjul og metallic lakk er inkludert, er denne prisen god. For eksempel må du ut med 309.000 kroner for rimeligste utgave Opel Astra Cabriolet. Ikke bare er Astra-kabrioleten mye eldre og langt tristere enn 307 CC, den er i tillegg langt dårligere utstyrt og kun utrustet med tøyduk til beskyttelse på vinterstid.
359.900 med automatgir
Med toliters motor som yter 137 hestekrefter koster Peugeoten 347.900 kroner, heller ikke dette noen avskrekkende pris. Opel Astra koster 340.000 kroner med en 1,8-liter som yter 125 hestekrefter. Med automatgir øker CC-prisen med 12.000 kroner til 359.900.
For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn
Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.
Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger