Nå tenker sikkert en del: Hvem er disse to og hvorfor i all verden leser vi om dem på DinSide Motor?
Grunnen til det er at mange av dere har hatt sterke meninger om Bangles arbeid for BMW. Mange bilentusiaster har hatt store problemer med å akseptere ommleggingen av utseende på BMW. Det var særlig forrige 7-serie som fikk det til å toppe seg for mange. Men, han har også satt signaturen sin på slagere som X5, Z3 og Z4, 3-serie, Mini og Rolls Royce Phantom.
I det siste har Bangle levert konseptbilene M1 Hommage, Consept CS og til slutt "Progressive Activity Sedan", som den heter. Den vises i Geneve i begynnelsen av mars.
Før BMW jobbet han som interiørdesigner for Opel fra 1981 til 1985. Fra 1985 jobbet han i Fiat og fra 1992 har det vært BMW. Adrian van Hooydonk kom også til BMW i 1992.
Chris Bangle kan for eksempel holdes ansvarlig for følgende linjer:
Hengebuk
Rare frontlys
Grill som ikke passer i fronten
Designerspire
Undertegnede har forsøkt å bevise for BMWs nye designsjef, Adrian van Hooydonk, at dette er et fagfelt pressen takler. Etter litt igjenfylling av skjøter og nye overganger mellom panser og grill på den nye 7-serien mener jeg bilen ble finere. Hooydonk er uenig.
For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn
Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.
Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger