VW T-Roc R

Denne bilen blir et råskinn

Men regn med å betale 600.000 kroner for å få deg en!

SPREKING: Dette er alternativet for de som ikke vil sette seg ned i Golf R. Foto: VW.
SPREKING: Dette er alternativet for de som ikke vil sette seg ned i Golf R. Foto: VW. Vis mer
Publisert

VW Golf R er kanskje en av de beste allrounderne som finnes. Golfen byr på praktiske løsninger og med R-pakka får du skremmende bra kjøreegenskaper, firehjulsdrift og akkurat passe med effekt. Ikke skremmende mye, men imponerende effektiv doning på alle typer føre og forhold. Velger du stasjonsvogna, har du et svært gunstig, artig og anonym familieracer.

Sverger du til SUV har du endelig fått samme mulighet.

T-Roc R har fått 300 hester og saftige 400 Nm i dreiemoment sammen med 4Motion firehjulstrekk og 7-trinns DSG girkasse som standard.

Dette blir en aldri så liten rakett. 0-100 km/t gjøres unna på 4,9 sekunder og toppfarten er elektronisk begrenset til 250 km/t.

Pressemeldingen forteller ikke all verden om endringene som er gjort med R-modellen, foruten at understellet er senket og adaptivt, og arvet bremsene på 430 mm med lakkerte kalippere med R-Logo fra Golf R Performance.

Det er gjort en innsats for R-følelsene. Allerede nøkkelen med R-Logo forteller deg hva du har i vente. Det samme gjør terskellistene og pedaler i rustfritt stål, sportsstoler med R-logo og sportsratt med flat bunn.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer