DinSides avstemminger gir seg overhodet ikke ut for å være vitenskapelige meningsmålinger. Våre avstemminger er uhøytidelige forsøk på å lodde stemninger blant våre lesere.
Men når Land Rover plutselig seiler opp som det mest populære merket i vår kåring av verdens beste bilmerke - foran merker som Toyota, BMW og Audi - fattet vi mistanke om at en velorganisert kampanje var på gang. Det er nemlig ikke mulig å stemme flere ganger i våre avstemminger, eneste mulighet er å mobilisere meningsfeller.
- Gjør din plikt
Og ganske riktig, på Land Rover Forum fant vi en diskusjonsgruppe som ble startet mandag 12. januar klokken 19.43, samme dag som vår avstemmingsartikkel ble publisert. Overskriften på første innlegg lyder som følger:
- Gjør din plikt..., bruk din stemmerett.
I løpet av de neste to døgnene har en rekke medlemmer av Land Rover Forum vært innom diskusjonsgruppen, og vi sakser følgende innlegg:
- Mangler bare 2 før vi når etthundre, stemmer alle forumets medlemmer burde det i hvert fall bli pallplassering.
- ..tre til så passerer vi Kia
For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn
Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.
Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger