Forbrukerombudet: Synd, men sant

De offentlige etatene som er opprettet for å beskytte forbrukernes interesser, er skjønt enige om at enkelte forsikringsselskaper stiller urimelige krav til 16-åringene. Men ingen av dem vil ser ut til å ville gjøre noe med situasjonen.

Publisert

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger

Les mer