Hva er ditt bilproblem?

Er du en noe misfornøyd eier av en ny bil? Da ønsker DinSide å høre fra deg! Vi forsøker å kartlegge de mest vanlige feilene du og dine frender opplever etter å ha kjøpt ny bil, samt måten du blir tatt vare på av forhandler og verksted.

Publisert

Nylig skrev DinSide om en uheldig Golf-kjøper som hadde slitt med mange problemer med sin splitter nye bil. I tillegg fortalte forhandleren sin side av historien og servicelederen hadde inntrykk av at verkstedet hadde gjort det det kunne for å rette opp problemene for bilkjøperen.

Etter tilbakemeldinger via epost fra DinSides lesere, ser vi at problemene til Golf-kjøperen i vår artikkel ikke er enestående. Folk har problemer med nye biler, og det er ikke uvanlig med større eller mindre ”strid” mellom bilkjøpere og forhandlere/verksted.

Din Side ønsker å få en bedre oversikt over problemene nybil-kjøpere i Norge sliter med, slik at vi kan hjelpe deg med tips og råd rundt de aktuelle temaene. Vi trenger din hjelp for å få til dette på best mulig måte.

Hvem? Hva? Hvor?

Vi hører gjerne fra deg, så fyll ut det elektroniske svarskjemaet i lenken 3912">”Fortell oss din bilkjøp-historie”.

Ved å fylle ut dette skjemaet hjelper du oss å få inntrykk av om eiere av enkelte bilmerker sliter med mer problemer enn andre nybil-eiere. Vi får også et inntrykk av hvilke typer feil som er mest hyppige, om servicen er bedre i enkelte deler av landet enn andre, og om det er forskjellsbehandling av kvinner og menn, unge og eldre.

Les artikkelen gratis

Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.