Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.
Opels sidelykter opplevd fra førersetet.
Vis mer
Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.
Opels innholdsrike frontlykt.
Vis mer
Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.
Avansert Opel-teknologi.
Vis mer
Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.
BMWs "adaptive kjørelys" i aksjon.
Vis mer
Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.
BMWs nær- og fjernlys følger rattbevegelsene og beveges sideveis med inntil 15 grader.
Vis mer
Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.
"Adaptive kjørelys" fra BMW.
Vis mer
Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.
Mercedes-Benz E-klasse med "adaptive kjørelys".
Vis mer
Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.
15 grader sideveis bevegelse utgjør mye når fjernlysene er aktivert. Plansjen er laget av Mercedes-Benz.
Vis mer
Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.
Hos Lexus er det kun nærlysene som beveges sideveis.
Vis mer
Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.
Lexus-importøren kaller sin teknologi for "frontlykter med automatisk kurvefunksjon".
Vis mer
Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.
Skjematisk tegning av frontlykten i Lexus RX300.
Vis mer
Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.
Audis sidelykter i aksjon.
Vis mer
Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.
Sidelyktpærene i Audi A8 er på 35 watt.
Vis mer
Klikk her for å komme tilbake til hovedartikkelen.
Last ned appen vår
Vi bryr oss om ditt personvern
dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi
bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene
våre.