Etter at DinSide ble kontaktet av uheldige bilkjøper Christer Buschmann, tok vi kontakt med Serviceleder hos Møller Ryen, Gunnar Stokke, for å høre hans versjon av saken. Stokke har vært Buschmanns kontaktperson siden bilen ble utlevert i august, 1998.
Uvanlig
I følge Stokke er det ikke vanlig å ha så mange problemer med en ny bil som det Buschmann har hatt.
- Når man kjøper ny bil skal man ikke forvente at ting er feil. Men noe kan jo skje med nye biler også, sier Stokke.
Overrasket
Stokke ble overrasket da DinSide kunne fortelle at Buschmann fremdeles var misfornøyd med bilen og bilkjøpet.
- Jeg er fullstendig klar over at han har hatt mange problemer med bilen, men jeg føler at vi har strukket oss så langt vi har kunnet.
Stokke sier at Møller Ryen alltid (etter at Stokke overtok som Buschmanns kontakt) har latt Buschmann bruke lånebil når hans egen har vært inne på verkstedet (bortsett fra to ganger, da forhandleren ikke hadde ekstra bil tilgjengelig, pluss da Golfen ble levert inn på kveldstid, i følge Buschmann). I tillegg har verkstedet tatt seg av Buschmanns bil på dagen når han har hatt problemer, og Møller Ryen har lovet Buschmann kompensasjon for bryderiet han har hatt.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger