RUKA (DinSide Motor): Det må være vondt for produsenter som Nissan, Mitsubishi, Toyota Og Land Rover å se hvordan produsenter med kort historikk i SUV-klassen kler opp biler i liksom-terrengdrakt. For det å bygge biler som faktisk klarer mer enn en fortauskant krever både kunnskap og vilje til å pådra seg kostnader som ikke alltid er like lett å kommunisere ut til kundene.
Nissan har lang 4X4-historie, og er en av produsentene som begynner med terrengegenskaper, for så å tilpasse bilene SUV-trenden. Det er det mest reale, men problemet har vært at produktene har opplevdes som litt røffe.
Finish
Det er ikke alt for store endringer på Pathfinder og Navara, men endringene er mer justeringer for å få samme opplevd kvalitetsfølelse som konkurrentene. Midtkonsollen har for eksempel fått en mykere overflate, samme finish som bak på en Sony Ericsson K800i-telefon. Det innbærer en litt matt overflate med fløyelsfølelse, og løfter faktisk interiøret mer enn man skulle tro.
Videre er blinklysene flyttet ut i sidespeilene, disse har også fått en liten lampe som lyser opp bakken ved innstigning. Aluminiumsplater i dørkarmene er på plass ved de høyeste utstyrsnivåene, og Pathfinder har fått tykkere teppe i bagasjerommet.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger