For å være ærlig: Vi synes det hele er litt latterlig. Her blir vi dratt langt av sted til tjukkeste Toscana, for å tilbringe knappe 24 timer der og kjøre en bil som er fullstendig tildekket. Og selv da får vi ikke vise dere bildene før tre uker etterpå ...
Strategisk maskerade
For en stakket stund fikk vi også se bilen - neste generasjon Skoda Octavia stasjonsvogn - helt uten maskering. Men da var både fotoapparater og mobiltelefoner beslaglagt. Vi er ikke født i går, og skjønner selvsagt at hovedpoenget med dette maskeradeballet er å gi oss inntrykk av at dette er særdeles eksklusivt, og en vanviktig (vanvittig viktig) begivenhet.
Og for Skoda, det skal vi være storsinnet nok til å gi dem, er dette svært viktig. Det er før-presentasjonen av deres aller viktigste bilmodell, i helt ny tapning, forspillet til den sentralt strategiske utrullingen av merkets kjerneprodukt, midt oppe i det som er en brytningstid for bilindustrien.
For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn
Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.
Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger