Volumet på bagasjerommet har økt med 90 liter. Det både synes og merkes. I tillegg kan du løfte opp bagasjeromsgulvet og under det finner du masse små skillevegger hvor du kan dandere små "smuglrerom " etter behov. Veggene gjør at ikke varene rutsjer frem og tilbake. Gulvet står også oppe av seg selv, noe som gjør tilgangen enkel. Resten av bagasjerommt er firkantet og lett å utnytte. Som tilleggsutstyr kan du få en knapp på nøkkelen som åpner og lukker luken.
Romslig for mennesker også
Dette er en av svært få ganger vi disponerer en BMW uten sportsseter. Forsetene her er mye flatere enn det vi er vandt til fra BMW, men egentlig ikke noen nedtur av den grunn. Det største problemet er at du seiler fra side til side i svingene. Baksetepassasjerene har det også bra. Det er nok både takhøyde og benplass til selv storvokste mennesker.
Uvant
Det er en stund siden første gang i vi kjørte 7-serie med iDrive (hjulet mellom setene i midtkonsollen) for første gang. Systemet er forenklet en hel del siden det, men det er fortsatt uvant, og etter at vi testet den nye Audi A6 ble vi helt sikre på at BMW kan gjøre sin iDrive enda enklere.
For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn
Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.
Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger