Plass og komfort

Om du velger stereoanlegget eller motorlyden spiller ingen rolle. Ørene fylles uansett med underholdning.

Publisert
Sist oppdatert

Boseanlegget hører med til det bedre vi har hørt, men det klarer ikke å overdøve et hagleskudd. Det er jo litt synd siden primerbrukergruppen, ikke kjøpergruppen, kanskje vil få behov for akkurat den kamuflasjen.

Lekkert interiør

Interiøret kjenner vi godt. Det har mange likheter med vanlige A6-er, men har fått sitt særpreg. Instrumentene er spesielle for RS6, og særlig fartsmåleren kan vekke begeistring hos mange med sin gradering til 310. RS6 merket som er klistret i turtelleren er også lett å få øye på. Midtkonsollen er helt ordinær, mens rattet og girspaken er i sin helhet trukket i perforert skinn. På rattet har du noen spaker på baksiden som kan gires med. Setene er av toppklasse. Du har rubb og stubb av justeringsmuligheter og du sitter som støpt. Og ikke minst, de ser også ekstremt bra ut.

Begge deler

Hvordan det oppleves og kjøre og bli kjørt i denne bilen kommer helt an på hvor mye effekt som brukes. En sjåfør med en litt følsom høyrefot vil kunne frakte sin beinskjøre bestemor uten å påføre henne et eneste brudd. Bruker du alt du har, kan du ta pusten fra hvem som helst. Alt fra å trykke folk i ryggen, la de henge selene eller kaste dem rundt som filledukker når bilen krenger gjennom svingene.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer