Dagens Verso fikk fem solide stjerner da den ble testet av Euro NCAP i 2004. Vi ser ingen grunn til at ikke nye Verso skal gjøre det like godt i det nye Euro NCAP-regimet. Syv kollisjonsputer, deriblant en knekollisjonspute, er på plass og bilen er utrustet med aktive hodestøtter. Sidespeilene er store og gode, men dødvinkelsonen i venstre speil har forsvunnet. Avansert antiskrens er blant de mange elektroniske sikkerhetssystemene som tar seg av den aktive sikkerheten.
Femseter: Fra 290.000 kr
Aller rimeligste Verso blir 1.6 Valvematic i laveste utstyrsnivå med fem seter. Denne koster 290.000 kroner. Rimeligste dieselvariant blir 2.0 D-4D (126 hk), som med fem seter og i nest laveste utstyrsnivå koster 333.000 kroner.
Syvseter: Fra 305.000 kr
Syvseter-utgavene er ikke tilgjengelig i laveste utstyrsnivå, og starter på 305.000 kroner for 1.6 Valvematic.
1.8 Valvematic starter på 328.000 kroner og koster altså 23.000 kroner mer enn lillebror.
Ved å legge til ytterligere 22.000 kroner, kan man få samme bil med Multidrive S trinnløs girkasse, som altså koster 350.000 kroner.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger