LONDON (DinSide Motor): Renault Fluence har en sterkt skrånende front og en vertikal bakende. Fronten rommer to store frontlykter med LED-lys som svinger i takt med rattet. Under lyktene sitter det to store luftinntak. Et ytterligere luftinntak strekker seg også i hele frontens bredde lavt nede i støtfangeren. Dette gir plass til store lakkerte flater rundt den sentralt plasserte logoen.
Elegant bakluke
Bakruten er lang og ender i et hevet senterparti lakkert i en annen farge enn resten av bilen. Denne linjen avlsuttes i et stort dobbelt rektangulært eksosrør. Når du åpner bagasjerommet letter hele dette opp og legger seg innover taket, noe som er en dårlig løsning for de som trenger skiboks (se gjennom de store bildene). Størrelsen på bagasjerommet er det derimot ingenting å si på. Noen store vesker fra Louis Vuitton får i hvertfall plass.
Plass til fire
For at plassen innvendig skal bli best mulig har Renault valgt tversstilt motor og forhjulsdrift. I tillegg til det har Recaro fått i oppdrag å lage noen tynne seter som likevel skal være komfortable. Det ser ut som det er mulig å få inn fire mann i kupeen. De ytre sidestøttene i setene brettes ut når du åpner døren og skal gjøre det lettere å komme seg på plass. De foldes tilbake av seg selv når du er på plass i setet. Dørene åpnes og lukkes elektrisk.
For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn
Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.
Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger