Porsche opplever gode tider i Norge om dagen.
Det selges biler som aldri før, og det er ikke lenger bare SUVene som spinner ut av salgshallene. Sportsbilene selger også bra og med fristelser som bane- og kjøreferdighetstrening for potensielle kunder for å vise bilenes fortreffelighet, skal det selges enda mer. Vi var med for å prøve opplegget nye kunder går igjennom.
Porsche World Roadshow
Det spares ikke på kruttet. Det er tyskerne som står for opplegget når de ruller ut sitt roadshow på Rudskogen Motorsenter i Rakkestad over en hel uke i september.
Dette er en helårsgesjeft og teamet reiser rundt på et 30-talls destinasjoner rundt om i verden i løpet av et år.
Et utvalg av de forskjellige modellene står på rett linje ved nøye oppmålte krittmerker i asfalten.
Prospektene, som de potensielle kundene kalles, skal få oppleve et representativt utvalg av bilmodellene. Alt fra hybrid og diesel til de illsinte Turboer S-modellene. De får prøvd deg på bane, i slalåmløype og akselerasjonstest. Porsche lar dem også kjenne på terrengegenskapene hos Cayenne.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger