Tekniske data

Ekstrautstyr på testbil: treeket ratt i interiørfarge (8.200 kroner), aluminium i instrumenter (5.600 kroner), bakrutevisker (3.200 kroner), automatisk avblendbare speil utvendig og innvendig samt regnsensor (5.100 kroner), Bose stereo (6.100 kroner), konstantfartsholder (4.200 kroner), elektrisk korsryggstøtte for forseter (6.800 kroner), elektrisk soltak med tiltfunksjon (12.200 kroner), farget øvre del av frontrute (1.000 kroner), gulvmatter med skinnkant og logo (2.700 kroner), navkopp med emblem i farger (1.500 kroner), oppvarmede seter (3.700 kroner), parkeringssensorer bak (4.700 kroner), CD-veksler (5.000 kroner), Porsche Communication Management (23.200 kroner), pregede emblemer i hodestøtter (1.500 kroner), sentertunnel trukket i skinn (8.100 kroner), liten skinnpakke (8.000 kroner), sport eksosanlegg (16.600 kroner), telefonmodul (7.500 kroner), tiptronic-deksel i skinn (2.800 kroner), Tiptronic automatgir (33.600 kroner) og Tiptronic girspak og håndbrekk i skinn og aluminium (4.700 kroner).

Publisert
Sist oppdatert

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer