Tekniske data

Ekstrautstyr på testbil: Silbergrau metallic (7.850 kroner), servotronic (2.490 kroner), sportsunderstell (3.880 kroner), sidekollisjonspute i baksetet (3.440 kroner), grønt felt i frontrute (750 kroner), elektrisk glassoltak (12.400 kroner), elektrisk solgardin i bakrute (3.240 kroner), velourmatter (1.370 kroner), automatisk avblending av utvendig og innvendig speil (4.970 kroner), edeltre interiørlister (4.000 kroner), elektrisk justering av passasjersete foran (11.900 kroner), nedfellbart baksete (5.150 kroner), sportsseter foran (5.950 kroner), utvidet klimaanlegg med sol- og duggsensor og kjølerom i midtarmlene (10.000 kroner), inn- og utvendig lyspakke (2.820 kroner), 18-tommers lettmetallfelger (21.600 kroner), navigasjonsanlegg (15.100 kroner), forberedelse til telefon (2.820 kroner), CD-veksler montert i hanskerom (4.320 kroner), HIFI høytalersystem med 10 høytalere (5.600 kroner), executivepakke inklkudert Dakotaskinn, oppvarmet ratt, gassutladningslamper og parkeringssensorer (33.800 kroner).

Publisert
Sist oppdatert

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer