Rett skal likevel være rett, noen ny bil er Bravo ikke - selv om dagens modell nettopp har gjennomgått diverse kosmetiske og tekniske endringer.
Ny motor på 1,2 liter
Blant de tekniske nyvinningene som har mest interesse er nok motoren på 1,2 liter som først var å finne under panseret på Fiat Punto Sporting. Hvordan den oppfører seg under panseret på Bravo kan du lese mer om i kapittelet "Motor og kjøreegeenskaper".
Små utvendige endringer
Selv om Bravo har blitt grundig oppdatert har det skjedd lite med eksteriøret. Kun eksperter vil se at dagens modell har lakkerte sidespeil, ny grill og nye felger. Interiøret er det samme som før, bortsett fra at Bravo har fått ny radio integrert i dashbordet og nye instrumenter. En komfortabel nyhet, som du kan studere nøyere i kapittelet "Plass og Komfort", er setene som er betydelig forandret sammenliknet med forgjengeren.
Har blitt billigere
At Fiat Bravo ikke har vært noen favoritt blant norske bilkjøpere skyldes til en stor del at italieneren har vært forholdsvis dyr. En Bravo 1.4 kostet hele 176.900 kroner, dermed priset Fiat seg effektivt ut av markedet. For hvem ville vel kjøpe Fiat Bravo når en Volkswagen Golf bare kostet noen tusen mer?
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger