LAS VEGAS, DINSIDE: På Frankfurt-bilmessa i fjor fikk vi endelig sett den ferdige produksjonsbilen fra Byton med navnet M-Byte – kanskje en av de mest spennende kinesiske elbilnyhetene.
På CES i Las Vegas presenterte Byton enda flere detaljer rundt SUV-en, som opprinnelig var planlagt lansert mot slutten året for Europa, men som nå er utsatt til 2021.
På CES er det teknologien som står i fokus, og Byton brukte naturligvis anledningen til å avsløre flere detaljer rundt funksjonalitet og bilens teknologi.
Underholdning
Knappekrigen er over i bilindustrien. I fjor var det skjermkrigen, og den vant Byton da de viste sin 48-tommers skjerm i M-Byte. I år måtte de se seg slått av BMW, som viste oss en hel frontrute som interaktiv skjerm med sin BMW i Interaction EASE-konseptbil.
Nå er det app-krigen som gjelder. Bilindustrien kjemper nå om å få med flest mulig tjenester og underholdningsfunksjoner i bilen. Det som skiller Byton fra de andre, er at bilen er straks produksjonsklar, mens de fleste konkurrentene kun viser frem konsepter.
En ting bilindustrien har skjønt, er at konsolidering er essensielt for fremtiden. Byton har inngått et samarbeid med Viacom CBS og Access, kjent for blant annet Paramount, MTV, Nickelodeon og Comedy Central. Dette betyr at Byton satser hardt på underholdning i bilen.
For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn
Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.
Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger