Prior Design har bygget sinte bodykit til premiumbiler i en årrekke, og nå er turen kommet til den helelektriske Porsche Taycan.
Og det er først når man ser dette sinte monsteret med skjermer som har fått ekstra bredde, at man blir minnet på at Porsche har glemt å følge opp arven fra 911.
For har det kanskje gått litt fort i svingene da man lanserte Taycan?
Normalt slipper man ikke både S, Turbo og Turbo S-versjonene så å si samtidig, slik man gjorde det med Taycan.
911 Turbo, kom for eksempel ikke før nå, to år etter Carrera S.
Og det er store designforskjeller på de forskjellige 911-modellene, mens forskjellene på Taycan er helt minimale.
Det er når man ser Prior Design sin tolkning av Turbo S, at man skjønner at Turbo-modellene burde hatt feitere hjul (selv om Turbo S allerede har 305 mm brede bakdekk), svulstigere skjermer og sintere front, om kanskje mer integrert enn i dette tilfellet.
Prior Design sitt ville widebodykit fører tankene litt tilbake til Porsche 911 993 GT2 med sine add-on skjermbreddere som gjør bilen 6 cm bredere i fronten og 10 cm bak.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger