Sannhetsgehalten av lekkasjen som ble formidlet av dagsavisen Braunschweiger Zeitung kan vi ikke ta stilling til. Men hvis vi skjeler litt mot test-forholdene kan vi jo stille spørsmål til hvor reelle resultatene er. Produsenten har oppnådd dette utrolig lave drivstoff-forbruket ved å kjøre Lupo rett fram uten stans i ti mil med en hastighet på 55 km/t.. Hvis du skulle ønske å gjøre dette hjemme, så må du huske på at all form for gearing eller stans vil øke drivstofforbruket betraktelig. I virkelighetens verden skal det vel godt gjøres å ha en slik veistrekning til jobben eller til hytta..
Ungdommelig
Men Lupo ser i alle fall ut til å være en snerten småbil. Karroseriet, understellet og grunnmotoren på 1 liter er det samme som i Seat Arosa. Forskjellene ser vi imidlertid tydelig i fronten og interiøret, som er tøffere, friskere og ganske så ungdommelig. Blå instrumentbelysning med aluminiumsrammer skal gi et sportslig preg, videre understreket av fargerikt ineriør. Ellers kommer Lupo i tre forskjellige interiørvarianter; Comfortline, Trendline og Highline, hvor Trendline skal være den mest sportslige utgaven av dem alle.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger