Svaret kom allerede dagen etter, og lød som følger:
Dear XXXXX, Thanks for contacting us at Amazon.co.uk concerning this problem.
First, let me apologise for this apparent mix-up during packing. I have placed a new order for that item, and it will be dispatched as soon as possible via DHL Express to the same address.
There will of course be no additional charge for this replacement order.
If you would like to return the incorrect delivery to us, you may do soto our address.
Otherwise, we ask that you keep that item, or donate it to a local school or library.
We are very sorry for any inconvenience this may have caused you.
Please let us know if we may assist in any other way.
Warmest regards,
Sajida ShahCustomer ServiceAmazon.co.uk
Konklusjon
Amazon har ikke fått sitt gode rykte uten grunn. Her fikk vi personlig svar allerede dagen etter at klaget ble sendt. Den riktige boken skulle bli sendt så snart som mulig, og i tillegg fikk han mulighet til å beholde, eller gi bort, "paperback"-utgaven. Selvsagt uten å måtte betale noe ekstra.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger