Beckham + P Diddy = nye klær

Nå vil de store artistnavnene inngå merkevaresymbioser.

Publisert
Sist oppdatert

Sean John Combs, kjent som hiphop-sternen P Diddy, omsetter klær og tilbehør under navnet Sean John. Merket omsetter for utrolige 400 millioner dollar i året.

Nå gjør han som de store R & B-stjernene stadig vekk gjør: inviterer med seg en annen stjerne på laget.

Så mye tjener kjendisene på merkevarene sine

- Jeg ville ha likt å lage et motemerke med David Beckham. Han er en god venn og er veldig snill. Å gjøre forretninger med ham ville ha vært storveis. Jeg har allerde en parfyme og en kleslinje, men det hadde vært fint å inkludere Beckham i dette, skal Sean John Combs ha sagt ifølge bladet Glamours nettutgave.

David Becham er allerede involvert i flere moteprosjekter, og Snoop Dogg skal visstnok ha snappet fotballikonet til et pågående skoprosjekt.

Stjerner som selger navnet sitt til produsentnavnet sitt kan tjene millioner kroner. De ulike produsentene kan tjene like mye på å bruke stjerner til å promotere varene.

Stjerner som multitasker

At stjernene gjerne vil tjene litt ekstra, har vi sett mye av det siste decenniet. Stadig vekk går skuespilllere, musiker og modeller over til å bli designere. De har blitt karrieresjonglører.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer