Femsifrede numre

Bedrifter må slutte med dyre femsifrede numre

Mange norske bedrifter bruker dyre femsifrede numre til kundeservice. En fersk dom gjør at det ikke lenger skal være lov å ta mer enn vanlig mobiltakst.

Foto: Ole Petter Baugerød Stokke
Foto: Ole Petter Baugerød Stokke Vis mer
Publisert
Sist oppdatert

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer