De dyreste varene på Ebay og Finn

En lunsj er den dyreste varen solgt på Ebay i 2019. I Norge er det et hus som topper listene.

DYREST PÅ FINN: Annonsen med den høyeste prisen på Finn.no i 2019 var en ikke veldig beskjeden bolig i Cannes, som ble annonsert for 185.250.000 kroner. Foto: Kristin Sørdal
DYREST PÅ FINN: Annonsen med den høyeste prisen på Finn.no i 2019 var en ikke veldig beskjeden bolig i Cannes, som ble annonsert for 185.250.000 kroner. Foto: Kristin Sørdal Vis mer
Publisert

På Ebay kan du finne det meste, fra det du trenger til det du kanskje egentlig ikke trenger. Ifølge deres egne tall, har de 183 millioner aktive kjøpere - og de har 1,4 milliarder annonser.

Selv om mange er på jakt etter billige produkter på Ebay, kan du også finne ekstremt dyre produkter der. Nedenfor kan du lese om de absolutt dyreste produktene som ble solgt på Ebay i 2019.

Selv om ikke norske Finn.no kan konkurrere med Ebay på antall annonser eller brukere, er det fremdeles det største nasjonale nettannonsemarkedet vi har. Og også her annonseres det produkter i mangemillionersklassen, som du kan lese om lenger ned i artikkelen.

Dyrest på Ebay: Lunsj til 40 millioner

I 2019, som året før, er det en lunsj som topper lista over dyreste solgte objekt på Ebay.

Men det er ikke hvilken som helst lunsj - og heller ikke til hvilken som helst pris:

Dyrest er altså en lunsj med Warren Buffett til den beskjedne sum av 4,567,888 dollar - som skal bli cirka 40,7 millioner norske kroner med dagens valutakurs. Lunsjen er auksjonert bort til veldedig formål.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer