Få dine mål hos Dressmart!

Tør du å kjøpe klær på nett? Selv for deg som er vant til netthandel, kan det å kjøpe klær være vanskelig. Spesielt gjelder det de av oss som ikke glir rett inn i "standardstørrelsene"... Dressmart tar nå hensyn til deg som ikke er helt sikker på hvilken størrelse du har.

Publisert

Dressmart.com ekspanderer videre, og skal etter planen finnes i 14 land i løpet av året. Målet om å bli det ledende stedet for "merkeklær" på nettet, er altså i ferd med å bli en realitet.

Kundegruppe

Dressmart liker å kalle seg selv "herrenes nettbutikk", og det er ikke så rart når de selv sier på sine nettsider at den viktigste målgruppen er: "menn i alderen 25-45 år som arbeider innen bl.a. finans, IT, ledelse eller andre yrker der det er viktig hvordan man kler seg".

Dressmarts potensielle kundegruppe er altså menn, med relativt greie inntekter og dårlig tid.

Det største problemet for nettbutikker er å få kundene over den psykiske barrieren det er å handle på nettet. Et ekstra hinder for Dressmart, i likhet med de andre klesbutikkene på nettet, er at mange menn ikke har den ringeste anelse om hvilken klesstørrelse de har.

Dressmart har nå funnet ut hvordan de skal løse problemet.

På flyplassene

I løpet av året er nemlig planen å etablere avdelinger på de store flyplassene i Europa. Målet er altså å nå den travle kundegruppen på vei til og fra jobb.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger

Les mer