Telenor

Får ikke avbestilt

Den siste tida har flere Telenor-kunder uttrykt sin frustrasjon på sosiale medier.

TEKNISK FEIL: Telenor Norge opplever en teknisk feil, som gjør at kundene ikke får avbestilt abonnement på egen hånd. Foto: Gorm Kallestad / NTB
TEKNISK FEIL: Telenor Norge opplever en teknisk feil, som gjør at kundene ikke får avbestilt abonnement på egen hånd. Foto: Gorm Kallestad / NTB Vis mer
Publisert
Sist oppdatert

Det skyldes at kundene ikke får avsluttet kanalpakken V Premium på egen hånd. Dermed må kundene kontakte kundeservice for å avslutte abonnementet.

Telenor Norge forklarer at en feil har oppstått i forbindelse med prisøkningen på V Premium som gjør at kunder ikke kan avslutte produktet selv på Mine Sider.

- Beklageligvis får ikke kundene avbestilt V Premium via Mine Sider. Det skal naturligvis være enkelt å både bestille og avbestille tjenester hos Telenor, forklarer Magnus Line, informasjonssjef i Telenor Norge, til DinSide.

Videre informerer Telenor Norge at feilen blir rettet 1. mars.

- Ved bestilling blir kundene informert om at den nye prisen på V Premium er 699,- fra 1. mars. I tillegg sendte vi også ut prisvarsel i uke 3. I forbindelse med prisendringer må vi utføre en endring i vårt fakturasystem. l en overgangsfase nå er det derfor dessverre ikke mulig å avbestille via selvbetjeningsløsninger. Inntil videre må avbestillinger meldes inn via kundeservice.

Berørt av dette? Send meg en e-post.

Informasjonssjefen legger til at det har vært stor etterspørsel den siste måneden, som følge av at Telenor Norge lanserte tilgang til Premier League på to nye måter.

Viaplays prisendringer trer i kraft 13. februar 2023.

- For å sikre at vi kan fortsette å tilby best mulig innhold til alle Viaplays kunder, justerer vi prisene. Dette gjelder allerede for nye kunder, mens eksisterende kunder beholder gammel pris fram til debitering etter 27. februar. I tillegg tilbyr vi en årsavtale på Viaplay Total fram til 15. mars på samme pris per måned som tidligere. Eksisterende kunder får informasjon i disse dager, og i god tid før endringen gjelder dem, skrev Fredrik Olimb i Viaplay til DinSide.

Vi bryr oss om ditt personvern

Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger

Les mer