Det skyldes at kundene ikke får avsluttet kanalpakken V Premium på egen hånd. Dermed må kundene kontakte kundeservice for å avslutte abonnementet.
Telenor Norge forklarer at en feil har oppstått i forbindelse med prisøkningen på V Premium som gjør at kunder ikke kan avslutte produktet selv på Mine Sider.
- Beklageligvis får ikke kundene avbestilt V Premium via Mine Sider. Det skal naturligvis være enkelt å både bestille og avbestille tjenester hos Telenor, forklarer Magnus Line, informasjonssjef i Telenor Norge, til DinSide.
Videre informerer Telenor Norge at feilen blir rettet 1. mars.
- Ved bestilling blir kundene informert om at den nye prisen på V Premium er 699,- fra 1. mars. I tillegg sendte vi også ut prisvarsel i uke 3. I forbindelse med prisendringer må vi utføre en endring i vårt fakturasystem. l en overgangsfase nå er det derfor dessverre ikke mulig å avbestille via selvbetjeningsløsninger. Inntil videre må avbestillinger meldes inn via kundeservice.
Berørt av dette? Send meg en e-post.
Informasjonssjefen legger til at det har vært stor etterspørsel den siste måneden, som følge av at Telenor Norge lanserte tilgang til Premier League på to nye måter.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger