Det skyldes at kundene ikke får avsluttet kanalpakken V Premium på egen hånd. Dermed må kundene kontakte kundeservice for å avslutte abonnementet.
Telenor Norge forklarer at en feil har oppstått i forbindelse med prisøkningen på V Premium som gjør at kunder ikke kan avslutte produktet selv på Mine Sider.
- Beklageligvis får ikke kundene avbestilt V Premium via Mine Sider. Det skal naturligvis være enkelt å både bestille og avbestille tjenester hos Telenor, forklarer Magnus Line, informasjonssjef i Telenor Norge, til DinSide.
Videre informerer Telenor Norge at feilen blir rettet 1. mars.
- Ved bestilling blir kundene informert om at den nye prisen på V Premium er 699,- fra 1. mars. I tillegg sendte vi også ut prisvarsel i uke 3. I forbindelse med prisendringer må vi utføre en endring i vårt fakturasystem. l en overgangsfase nå er det derfor dessverre ikke mulig å avbestille via selvbetjeningsløsninger. Inntil videre må avbestillinger meldes inn via kundeservice.
Berørt av dette? Send meg en e-post.
Informasjonssjefen legger til at det har vært stor etterspørsel den siste måneden, som følge av at Telenor Norge lanserte tilgang til Premier League på to nye måter.

Kundene raser mot Viaplay
Viaplays prisendringer trer i kraft 13. februar 2023.
- For å sikre at vi kan fortsette å tilby best mulig innhold til alle Viaplays kunder, justerer vi prisene. Dette gjelder allerede for nye kunder, mens eksisterende kunder beholder gammel pris fram til debitering etter 27. februar. I tillegg tilbyr vi en årsavtale på Viaplay Total fram til 15. mars på samme pris per måned som tidligere. Eksisterende kunder får informasjon i disse dager, og i god tid før endringen gjelder dem, skrev Fredrik Olimb i Viaplay til DinSide.