Helt ny surfekalkis!

Betaler du blodpenger for sofasurfingen? Se om du blir rundlurt eller om du har truffet blink med valg av leverandør. Vi viser deg de billigste og dyreste alternativene - enten du har bredbåndslinje eller modem.

Pass på at du ikke betaler for mye!
Pass på at du ikke betaler for mye! Vis mer
Publisert
Sist oppdatert

Det er dumt å betale for mye for nettilgangen. Men med utallige operatører og hele 304 ulike abonnementer å velge mellom, er det ikke lett å finne ut hvilken leverandør som er billigst for akkurat deg. Bare i Oslo er det for eksempel hele 127 alternativet å velge mellom.

Heldigvis gjør DinSides surfekalkulator jobben for deg.

Hva får du?

Kalkulatoren inneholder alle de norske internettabonnementene vi kjenner til, og viser hvor mye de ulike abonnementene vil koste deg det første året. Dette inkluderer også etableringsavgift der dette er aktuelt.

Det eneste du trenger å gjøre er å trykke på beregn-knappen, og deretter på ønsket abonnement for å se en detaljert utregning over hva internettilgangen vil koste deg det første året.

Trykk her for å gå rett til DinSides surfekalkulator!

Slik bruker du den

Enkel. Sammenlignet med vår gamle surfekalkulator er hovedforskjellen at den nye versjonen er langt enklere i bruk.

Det første du oppgir er hvilke krav du stiller til hastigheten på internettforbindelsen din, og valgene er enkle:Alternativet ”Ingen”, viser deg prisene og hastigheten til absolutt alle leverandørene og deres ulike abonnementer. Per dags dato ligger det hele 116 alternativer i kalkulatoren.

For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn

Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.

Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.

Gå til innlogging med

Vi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.

Vi bryr oss om ditt personvern

dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.

Les mer