- Vi lanserer vår nye tjeneste for fullt i august, bekrefter Jonny Svensson, daglig leder i TeleVoIP.
Men IP-telefoni er jo ikke helt nytt, Telio er jo allerede etablert i markedet. Hvorfor bør kundene velge dere?
- For det første har vi kuttet ut alt som heter etableringsgebyr og faste månedlige avgifter. Det er en utvikling vi tror kundene liker.
- Etter å ha kjøpt din adapter eller IP-telefon, betaler du altså kun for tellerskrittene hos oss. Og våre regnestykker viser at du kan ringe 30 minutter hver eneste kveld, og slippe unna med en hundrelapp i måneden, sier Svensson.
Vi tar også forhåndsbetalt for tellerskrittene. Dermed har du full oversikt over ringekostnadene dine og reduserer faren for uventet høye telefonregninger. Du kan enten betale med e-faktura, eller via våre nettsider. Det eneste som kommer i tillegg er altså utgiftene du har til din vanlige bredbåndsleverandør.
Men hva med lydkvaliteten?
- Vi har begynt å rute alle våre samtaler gjennom Norge, sier Svensson. Tidligere gikk dette via USA, og samtalekvaliteten er derfor langt bedre enn tidligere.
Les artikkelen gratis
Logg inn for å lese eldre artikler. Det koster ingenting, gir deg tilgang til arkivet vårt og sikrer deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og dine data til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger