Kunder i banker som er medlem av Terra-gruppen, har nå ventet i 19 dager på at en feil i nettbanken skal rettes opp. Feilen skal bli ordnet i løpet av helgen, ifølge Terra.
Les saken: Feil i nettbank rammer mange kunder
- Ja, nå skal det bli ordnet i løpet av noen få dager. Jeg vil presisere at dette feilen ikke har noen betydning for kundenes innestående beløp eller renter, sier informasjonsdirektør Sigurd Ulven i Terra til DinSide.
Etter det DinSide kjenner til har flere poster i nettbankoversikten falt helt bort, blant annet kan ikke kundene lenger se hvor mye renter de har opparbeidet på sparepengene.
Mange kunder har ringt sine respektive banker i Terra-gruppen, men verken bankene selv eller Terra-gruppen gir informasjon om når nettbankfeilene blir rettet, forteller DinSide-leser.
Personlig bruker jeg denne tjenesten aktivt og ofte for å kunne følge med hvor mye renter jeg har fått opparbeidet meg og er en selfølge som jeg ikke kan klare meg uten, skriver en annen.
Har ringt og ring, men får ingen informasjon om hvor lenge feilen skal vare?! Trenger å vite og kontrollere at sparepengene mine gir den avkastningen som lovet. Dessuten er det viktig for min egen spare-iver og trygghet at slik informasjon ligger tilgjengelig. Det kan da ikke vere skadelig å gi flere tusenvis av brukere den informasjonen vi har krav på?spør en tredje.
For å fortsette å lese denne artikkelen må du logge inn
Denne artikkelen er over 100 dager gammel. Hvis du vil lese den må du logge inn.
Det koster ingen ting, men hjelper oss med å gi deg en bedre brukeropplevelse.
Gå til innlogging medVi bruker aID som innloggings-tjeneste, med din aID-konto kan du enkelt logge inn på alle våre sider som krever dette.
Vi bryr oss om ditt personvern
Dinside er en del av Aller Media, som er ansvarlig for dine data. Vi bruker dataene til å forbedre og tilpasse tjenestene, tilbudene og annonsene våre.
Vil du vite mer om hvordan du kan endre dine innstillinger, gå til personverninnstillinger